2012-01-15

Grattiskort med uggla

Scrap-Perra har en trevlig månadutmaning där man ska inspireras av en skiss. Jag har gjort ett gratulationskort till den utmaningen.

Ugglan är en stämpel från The Greetings Farm. Klammern är en journalingstämpel från Gummiapan (jag har stämplat den på OH-papper som jag sedan klistrat fast på kortet. Det gröna pappret är akvarellpapper som jag färgat in med distress och sedan stämplat med en bakgrundsstämpel från Starving Artistamps. Molnet och kvisten är utstansade med hjälp av dies från Magnolia.

13 kommentarer:

bili sa...

Fint kort och ugglan är riktigt söt :) kram bibbi

Sara Z sa...

Fint kort! Och vilken ursöt uggla!

ScrapMyran sa...

Vilka läckra kort du gör, väldigt egen stil på nåt sätt! Tack för alla fina kommentarer hos mig, det värmer i hjärtat!

Åsa/asamia sa...

Vilken sööööt uggla, och vilket fint kort! Härliga färger och ett fint upplägg.

Marit sa...

Tusen tack för din kommentar i min blogg. Gud vilket gulligt kort, jag älskar ugglor. Vad heter stämpeln? Mycket fint du gör, denna blogg lägger jag i favoriter.

ANNAANNA sa...

Sköna färger och jättefint kort.

Pysselfröken sa...

Men så underbart sött! Du är så himla duktig. Jag har något till dig i min blogg.
Kram

Karin Åkesdotter sa...

Alldeles UNDERBART! Ugglan är ju hur söt som helst och din design helt PERFEKT!!!
I LOVE it (-: !
Kram Karin

Hegu sa...

Men vilken söt uggla och vilket fint härligt färgglatt kort!! Det ska jag nog scraplifta någon gång...:)

Anna sa...

Men gud så sött kort!!

Tack för kommentaren om mina kort!

Vinterkramen Anna

Muffin sa...

Vilket helt underbart kort! *tokgillar*

Virra sa...

WOW, sicket läckert kort!! :D

Millan sa...

Härligt ugglekort!